Monday, February 23, 2009

jebat bah...!!!

sakit kepala menghantui jebat dikala nak melabuhkan diri di kamar utk persediaan kerja esok setelah 5 hari bangun lambat dan tido lambat.....pening..pening.....

semalam dengan serabutnya jebat join kasturi n mrs kasturi gathering ngan budak2 sekolah mrs kasturi.....mujurlah sampi jer kat sana, program mlm tue even cam budak2 pun n xramai mana pun tapi boleh dikatakan okes lah.....layan jer kata Farah Fauzana.....then abis tue lak g lak kat Port Klang coz ada birthday party cozen si mrs kasturi nie...sampi jer dah kul 12 lebih....hahahha.....dengan xbersalah, ddk jer n terus bebual ngan bapak si mrs kasturi tue......sambil bebual dan dihiburkan dengan org melalak kat sana tetiba pasangan kasturi nie diacukan soalan cepumas....KAWEN....pasal majlis lah, pasal pelamin lah...pasal nak wat kat aner lah n cam2 lagilah....dah ar si kasturi masih xcakap aper2 lagik pasal tue kat jebat so muka si kasturi pun agak berubah gak ar walaupun disembunyikan dengan kamera D40 opisnya n senyuman langsatnya...yang si mrs kasturi nie hanya gelak2 lah.....so jebat nie bila dah terbunyi benda2 camnie, maka teruslah masuk campur.....penah jd wedding planner lah katakan....wakakkaka.....even benda yang diorg sefamily bincangkan tue cam biaser2 jer tp mmg ada ertinya lah gak coz planning nie kena ada kan.....so jebat pun selamber jerlah masuk campur jerlah.....hahahha...sory kasturi, gua dah ckp dah jgn ajak gua, kan dah tersadung pasal kawen nie.....huhuhu...xperlah.....then jebat nie bagilah pendapat aper patut n akan kenalkan ngan client jebat utk wedding diaorg tue...insyaAllah kalau ader rezeki lebih, niat jebat nak sponsor lah gak something kan.....dpt sponsor baju pengantin pun okes lah kan...tp tgk bajet lah coz bulan june tue ada trip g bandung utk tgk material kat sana.......kalau ada rezeki lebih si pasangan kasturi nie, jebat akan sponsor.....

gerak je dr sana trs g mkn2 kat area KL jap then blk umah tido......bgn jer dah tengahari...siap2 and g mkn....pastu g umah bos si kasturi amek document keje n balik lah opis dia....so melepak jerlah si jebat nie kat opis tue sambil melayan movie mangga.....abis tue dlm kul 6 kitaorg gerak g tgk anak buah yang baru lahir tue sampi kul 9mlm....tuejerlah activity si jebat harinie....nak karang byk2 pun cam xder mood...ayat pun cam harem jer coz sakit kepala sama....dah ar liverpool leh seri jer td...hampesgasssssss.......

aperpun selamat beramal......

2 comments:

  1. wahai jebat durhaka...
    kenapa la aku baca ayat karangan ko ni 2 3 kali berulang baru aku faham..
    aku pon x tahu la samada sebab jenis font ke atau penggunaan ayat ke atau ko mmg mcm tu..hahhaha

    *jom kite register masuk kelas bahasa superman..aku pon nak baiki karangan aku ni...ajak kawan lain skali ek..aku bosan kalu ngan ko jek..kuikuikui

    ReplyDelete
  2. hahaha....bahasa aku nie budak2 GBK jer paham.....sory k.....mmg susah difahami oleh org ramai....

    ReplyDelete