Wednesday, February 18, 2009

saLam jeBat

hah.....akhirnya aku telah mengembangkan benda alah nie ......nie semua angkara bosan ddk umah n idea2 dlm otak mendula oblagata aku semakin kurang......
nway aku sendiri pun xtau kenaper n pasal aper aku cuba2 memblogkan diriku ini....mayb sejak2 lonely kot...yerlahkan, kawan2 ramai yang dah kawen and dah plan utk kawen....yang aku nie, cam biaser, just uruskan skit2 pasal kawen diaorg.....nielah kecenderungan nya sekarang.....aku akan cuba mendiari kan diriku ini di blog nie.....and mayb gak dengan blog nie aku leh kurangkan tensen aku dengan meluahkan aper2....yerlahkan, aku nie jenis malas nak citer kat org masalah aku sendiri......org citer masalah kat aku mmg ramai.....mungkin pasal tue yg aku semakin kureng idea n merapu.....tekanan dalaman kot.......nway harinie aku kureng sehat skit...."Flu + Cough + Fever".....penat ar kalau camnie.....so bila jd camnie, maka terperuklah aku kat umah.......aper yg aku wat harinie????erm, mungkin just sms bebudak utk program kat PD tue.....insyaAllah kalau semuanyer okes, bejaya kot program amal family day utk kawan2 aku......family diaorg jerlah tp aku?????cam biaser, akan g sorang jgk.....
k alah, karang2 lah aku sambung blk kalau rajin n sehat skit.....otak aku semakin dihimpit2 keriang utk suruh aku rest....mungkin nie dugaan tuhan bg kat aku coz aku selalu lupakan tanggungjawab sebagai makluk tuhan.......hopefully aku dpt tunaikan......
okes.... salam utk diri sendiri....kepada janda2ku, sory sgt.....

No comments:

Post a Comment